- Eesmärk: mis oli teie arendusprojekti lõppeesmärk (ehk eesmärk lõpuseminariks)?
- Hästi: kirjeldage senist arendusprojekti käiku – mis on tänaseks läinud hästi?
- Takistused: milliseid takistusi on tekkinud, mis ei ole läinud plaanipäraselt?
- Teisiti: mida teeksite teisiti? Mida teete edasi?
1. Eesmärk
Eesmärk: õpetajad kasutavad julgemalt ja aktiivsemalt nutiseadmeid.
Meie kitsam eesmärk lõpuseminariks on läbi viia sisekoolitus "Õpetajalt õpetajale", kus kolleegid, kes on omandanud rohkem kogemusi digiseadmetega, jagavad oma praktilisi kogemusi, ideid ja parimaid praktikaid (aktiivõppe meetodil) kõigi asjast huvitatud kolleegidega.
Plaanis on ka kaardistada ühes kooliastmes VOSK'i võimalused.
Edasiseks: Sarnased koolitused (erinevate rõhuasetustega) on plaanis läbi viia ka edaspidi (näiteks korra õppeveerandis).
2. Arendusprojekti käik
Tänaseks on läinud hästi see, et me oleme üsna selgeks enda jaoks mõelnud, mida me tegema hakkame ja mida me nende tegevustega esialgu saavutada tahame. Osaliselt on kaardistatud koolis olemas olevate nutiseadmete (iPadid) kasutus ainetundides. Lähiajal on plaanis kaardistada, kui palju on ainetundides kasutatud VOSKi võimalust.
Leitud on õpetajad, kes on hea meelega nõus sisekoolitusi läbi viima. Paika on pandud ka kuupäev ja esialgne plaan selle kohta, missugune on koolituse sisu ja vorm.
3. Takistused
Kõige suuremaks takistuseks on saanud aeg. Seoses Digipöörde projektis osalemisega ja koolilõpu sekeldustega on kooli töötajatel aega napilt olnud ning teemakohast koostööd on olnud vähem kui algselt plaanis oli.
4. Teisiti
Kuna sisekoolitust pole veel toimunud, on väga keeruline öelda, mida teha teisiti. Kui oleme sinnani jõudnud, siis kirjutame sellest ka blogisse.
Tervitades,
Külle, Anneli ja Jaana
No comments:
Post a Comment