Otepää Gümnaasium

Tuesday, March 31, 2015

Meeskonna tutvustus.

Tutvustus
Mina olen Jaana ja õpetan meie koolis füüsikat, mõningaid valikaineid ja juhendan ka robootikaringi.
Vabal ajal käin hea meelega matkamas või niisama metsas jalutamas.
Mulle meeldib ka fotografeerida inimesi ja sündmuseid, kuid selle hobi jaoks jääb järjest vähem aega.

Mina olen Anneli, kooli õppealajuhataja ja inglise keele õpetaja. Mulle meeldivad võõrkeeled ja teised kultuurid. Käin hea meelega reisimas, et ammutada põnevaid teadmisi teistest kultuuridest, kohtadest ja rahvastest. Kui ise reisida ei saa, siis loen "Minu..." sarja raamatuid ja elan kõikide teiste seiklustele südamest kaasa.

Mina olen Külle, ametilt koolijuht ning natuurilt iseseisev, otsekohene ja
põhimõttekindel. Huumorisoon on ka heas töökorras ;) Mulle meeldib luua,
osaleda ja otsustada oma vabadust ära andmata.
Armastan vett ja ujumist, meelsasti matkan ja loen.
Väljaspool ametirolli mind maapealsed asjad väga ei huvita - müstika,
maagia ja igavikulised asjad on meele järele.
Hindan ja igatsen tasakaalu, hingerahu ning väikesi ja suuri rõõme.

Koolitusele tulemise eesmärgid ja ootused
 Meie meeskonna ootused on, et kursus annaks praktilisi nõuandeid, kuidas kasutada õppetöös võimalikult kaasaegseid meetodeid ja tehnikat õpilaste ainealaste oskuste ja teadmiste parandamiseks.
(Jaana soovib ka nõuandeid olemasolevate seadmete (NXT robotid) kasutamise kohta õppetöös).

Teiseks ja laiemaks eesmärgiks oleks välja selgitada, milline peaks olema kooli ühine strateegia õpilaste digitaalse kirjaoskuse parandamiseks. Lapsed oskavad küll oma sõnul arvutiga tööd teha, kuid enamasti piirduvad nende arvutikasutamise oskused googeldamisega. Selleks, et seda probleemi lahendada, tuleks välja töötada jätkusuutlik süsteem, mis aitaks laste oskuseid arendada nii elementaarsete tekstitöötlusprogrammide, tabelarvutusprogrammide kui ka robotite kasutamise vallas.
Samas miks mitte tutvuda võimalustega, mida pakuvad õppetöös nii õpilastele kui ka õpetajatele nende personaalsete nuhvlite ja nutifonide kasutamine ja kasutada need võimalused süsteemselt õppetöö läbiviimiseks ära.

Samas- mõtlen, mis ma mõtlen, hea oleks, kui keegi annaks ülevaate, millised on üldse õppetöös efektiivsed IKT kasutamise võimalused.

Jaana tööhoos :)
Anneli puhkehetkel ;)

Külle nautlemas võõraid maid :)

No comments:

Post a Comment